Poranek 14.02. rozpoczęliśmy od przygotowania kartek walentynkowych oraz tworzenia walentynkowych rysunków. Gdy kartki były gotowe i podpisane dzieci wrzuciły je do poczty walentynkowej.
Po śniadaniu przyszedł czas na rozwijanie wiedzy o świecie, który nas otacza. Wprowadzeniem do zabaw były wiadomości dotyczące postaci Św. Walentego – dzieci poznały historię świętego i dowiedziały się dlaczego został patronem tego właśnie święta. Przyjrzeliśmy się także budowie serca – najbardziej charakterystycznemu symbolowi Walentynek. Dowiedzieliśmy się jak powiedzieć – ‚Kocham Cię’ w różnych językach i na chwilę staliśmy się poliglotami ![😄](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2b/1.5/16/1f604.png)
![😄](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2b/1.5/16/1f604.png)
Dzieci wykonały walentynkowe zadania na przygotowanych kartach pracy- łączyły litery w odpowiedniej kolejności, które utworzyły hasło- WALENTYNKI oraz szukały w labiryncie drogi od klucza do kłódki. Następnie przyszedł czas na rozwijanie percepcji wzrokowej i spostrzegawczości. Pośród rozsypanych na dywanie połówek serc odnajdywaliśmy te, które idealnie do siebie pasują. Kiedy rozwiązaliśmy wszystkie zadania przyszła pora na opróżnienie poczty walentynkowej. Oj, co to były za emocje ![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta5/1.5/16/1f642.png)
Następnie przyszedł czas na zabawy. Podczas zabawy ,,Mam serduszko, wielkie serce”- słowa śpiewane na melodię ,,Mam chusteczkę haftowaną” maszerowaliśmy po kole i wybieraliśmy osobę, której wręczaliśmy serce. Poznaliśmy również piosenkę ,,Cudny moment” , a nasz debiut w ”tanecznym” wykonaniu tej piosenki można zobaczyć oglądając filmik ![😁](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta8/1.5/16/1f601.png)
![😁](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ta8/1.5/16/1f601.png)
Zostaw Komentarz