Cytrynki, podczas dinozaurowych zajęć z języka angielskiego


Nowe słówka! – Dzieci poznały angielskie nazwy części ciała dinozaura, wskazując je na obrazkach i wspólnie powtarzając.

Kolory w ruchu! – Utrwalaliśmy nazwy kolorów w języku angielskim, nazywając kolory wylosowanych dinozaurów. Dzieci angażowały się w zabawę, która pozwalała na aktywne wykorzystanie poznanych słówek.

„Jesteśmy dinozaurami” – Dzieci doskonaliły zdolność rozumienia i reagowania na usłyszane w języku angielskim komendy. Zabawa w naśladowanie dinozaurów pozwoliła na rozwój umiejętności słuchania i reagowania na polecenia w języku obcym.

Duży czy mały dinuś? – Dzieci operowały pojęciami „big” (duży) i „small” (mały), rozróżniając rozmiary dinozaurów. Poprzez zabawy językowe dzieci miały możliwość aktywnego przyswajania nowych zwrotów w naturalnym kontekście.

Ruch przy muzyce! – Przy piosence „Baby T-Rex” dzieci mogły zaspokoić swoją naturalną potrzebę ruchu, angażując się w dynamiczne tańce i gesty. Jednocześnie odsłuchiwały i powtarzały słówka w języku angielskim, co sprzyjało połączeniu aktywności fizycznej z nauką języka.
Zostaw Komentarz